úterý 6. ledna 2015

Vítejte, přátelé!

Rozhodl jsem se načít svůj druhý blog, který se bude věnovat běhání, popisům jednotlivých tras a pocitům z běhání. Proč zrovna pocitům? Proč nezůstat jen u technického popisu běhu? Kilometry uběhnuté, metry získané, metry ztracené, pot vypocený?

Cožpak někoho zajímá, jaké pocity má druhý člověk při, před či po běhu? Mě ano! Já běhám převážně kvůli příjemným pocitům při běhání. Tak jsem začínal...

V roce 2007 jsem se poprvé odhodlal k uběhnutí delší vzdálenosti nežli několika set metrů. A proč? Člověk byl poprvé mimo domov. Poprvé se dostal do Prahy. Poprvé poznal, jaké je to žít v jiném městě, na jiném místě než doma. A možná to byl ten impuls k výběhu. Možná chuť si něco dokázat, zahnat špatné pocity, získat ty dobré. Ano, spíše zahnat ty špatné a získat ty dobré!

A toto téma se line od prvních běžeckých stop až po ty současné jako červená nit proplétající se skrze životní události, ať už ty příjemné či nepříjemné. Vždy se mnou běhání bylo. Tu více, tu méně, tu dravě, tu klidně, tu k zahnání špatných pocitů, tu k dokázání si, že na to mám.

Rád bych tento svůj blog pojal tak trochu jako průvodce pražskými i mimopražskými běžeckými trasami, které mě doprovázely a některé stále ještě doprovází mým životem.

Vítejte, přátelé běhu a kvalitního čtiva a vězte, že vás čeká pot, slzy a dřina :) A taky spousta úsměvů, radosti a možná i dojetí :)

Přeji Vám krásný hluboký ničím nerušený zážitek :)

Prague Runner

Žádné komentáře:

Okomentovat